sunnuntai 31. toukokuuta 2009

Banaanipäivitys

Nyt en voi käsittää sitä miten pari pientä puhelua tekee tälläsen neidin ihan helvetin iloseks! Ja se et saa kuulla toisen äänen. Se on hengissä.
<3
En oo koskaan kokenu tällästä ystävyyssuhdetta, et rakastan tätä mun ystävää enemmä ku ketää muuta niinku se ois osa mua. Taisiis niinhän tää onki. Iso osa. En edes uskalla ajatella elämää ilma tätä ihmist, se olis liia kamalaa. Ja uskon bansku a lukee tän ku sanon et tää on valmis, eli..

Asiat ei voisi tämän paremmin nyt rullaa
Kun on hyvä olo sulla on hyvä olo mulla
Ilman sua mä olisin salee vaan puolet
Kun oot mun rinnal kaikkoaa kaikki huolet
Ei ole muuta kun vaan kaksi sydäntä
Ja yhdessä ne sydämet näyttää nii hyvältä
Ei ole mitään parempaa kuin yhteinen aika
Se aika on mulle silkka taika
En haluis olla susta yhtäkään hetkeä erossa
Sun ansiosta tunnen olevani jälleen elossa


Viel viis pitkää päivää. Sit banaanimies saa ison halin. <3

Huomenna/ no jooo tänään, meen äidin (hohhoijaa) kaa Skanssiin ja sit joo... ostetaan mulle miniläppäri mitä oon kuolannu ikuisuuden :D ja jotai vaatteiii....
Eli tää on varmaa vika kerta ku kirjottelen tälläerää tältä koneelta!! :o

Huomaa et on joku kesäloma ku siit yleensä niin huolitellusta kirjakielestä mitä mä tänne rustailen on nyt vaan murunen jäljellä. Joo, on kesä, kirjotan rennosti. Sori boorikset :)

Rakastunut pikku Mymmeli kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti